luni, 9 iunie 2008

Weekend

Sambata seara, am ajuns in Vama Veche, unde este locul meu preferat de aproximativ un an de zile.
De ce Vama Veche?
Foarte simplu...am descoperi-o bine anul trecut cand treceam printr-un moment mai dificil din viata mea. Eram trista, melancolica si am hotarat cu mai multi prieteni sa mergem in Vama. Atunci mi-am dat seama ca este cel mai potrivit loc care te ajuta sa treci peste toate problemele. Este un loc neconformist, unde faci ce vrei, unde vrei, fara sa te temi ca vei fi judecat sau prejudecat. Te poti plimba pe plaja exact cum ai fost nascut ( nu vei fi criticat), daca esti melancolic te lasi purtat de ganduri, visezi exact ce-ti place si tristetea dispare, poti sta de vorba cu vecinul de cort sau de pahar, iar seara poti sta la o terasa sau chiar pe plaja in jurul unui foc de tabara cu bidoanele de bere alaturi , dansand dupa muzica de la ,,stuf'' fie rock, folk sau blues.
Una peste alta este locul minunat unde ajungi trist si pleci ,,mort de beat'', locul unde te simti cu adevarat liber, locul unde distractia este la maxim si aici exista intr-adevat o problema.....ce este distractia pentru unii.....cum ne dorim sa ne distram ?
La mine distractia inseamna mult dans si bere cat pot.....nu in exces......nu-mi place cand borasc....imi place sa pot povesti a doua zi ce am facut si bineinteles sa nu ma doara capul. Nu pot evita asta cu capul tot timpul, dar imi stiu limitele. Bautura imi da un impuls de a ma simti bine....de a vorbi liber fara scrupule, nu este un necesar si o pot evita foarte usor.
Imi place sa fiu lucida, dar mai mult decat atat stiu ca trebuie sa fiu lucida.
Intrebarea este de ce uneori bem peste limita......stiu, din curiozitate poate, din ambitia de a dovedi ca si noi putem, din prostie uneori sau din simpla dorinta de a ne integra intr-un grup ce credem ca ne reprezinta.
Cred ca alcoolul consumat in cantitati normale ne ajuta sa fim mult mai relaxanti si mai lipsiti de complexe si inxibitii.
Oare noi ne cunoaste pe noi.....stim exact ce este bine pentru noi , sau indirect cei din anturajul nostru pun stapanire pe situatie si noi pur si simplu ne complacem. Ei stiu sa ne convinga cat de ,,distractiv'' este sa petrem o noapte intreaga cu paharul in mana si noi pur si simplu nu ne dam seama ca astfel de ,,prieteni'' sunt cei ce nu au incredere in ei, cei inconjurati de complexe de care nu pot scapa. Singurul lucru pe care il mai pot face este sa implice cat mai multe persoane in aceasta categorie.
Eu raman la parerea mea, alcoolul este bun atunci cand iti cunosti limitele. Nu sunt impotriva lui, nici al tigarilor nici al noptilor albe, dar trebuie sa ne cunoaste foarte bine limitele.
Trebuie sa recunosc ca am avut un weekend minunat alaturi de iubitul meu, in care am facut exact ce mi-am dorit....mult ras, mult dans, multa bere si in final multa durere de cap ( de la putinele ore de somn). :)
Ce ziceti de asta?


Niciun comentariu: