marți, 10 iunie 2008

Restructurari

Saptamana trecuta am primit vestea ca societatea noastra se reorganizeaza si vor fi concedieri colective incepand cu luna Iunie. OK pana aici, dar astazi am aflat si numele persoanelor care vor fi afectate de restructurari. Ghinion, pleaca toate persoanele de care eu sunt atasata, persoanele in care eu aveam incredere. Logic ar fi trebuit sa ma gandesc cum vor merge lucrurile de acum inainte, dat fiind faptul ca volumul de munca va fi mult mai mare ca pana acum pentru cei ce vor ramane. Dar nu pot sa ma gandesc la asta....ma gandesc doar la prietenii mei pe care ii voi pierde, cu care nu voi mai colabora , cu care nu voi mai discuta asa de des. Intr-un fel ma simteam protejata alaturi de ei si sufar foarte mult acum din cauza acestei situatii.
Iubitii mei colegi, imi veti lipsi enorm de mult, imi va fi dor de voi, de barfele noastre, de toate clipele petrecute impreuna.
Va rog sa nu ma uitati, asa cum nici eu nu am sa va uit pe voi.
Stiu ca nu este o tragedie ca nu vom mai lucra impreuna, stiu ca ne vom face prieteni noi, ca unii dintre voi vor avea locuri de munca mult mai apreciate decat in cadrul companiei noastre, dar chiar sunt foarte trista inca din clipa cand am auzit vestea restructurarii.
Inca nu pot accepta plecarea unora dintre voi....inca mai sper intr-o modificare, intr-o schimbare. Astazi am plans si ma rog la Dumnezeu ca prietenii mei sa aibe mai mult noroc de acum inainte si sa l-i se ofere mai multe sanse in viata.
Deja imi este DOR de voi!

Niciun comentariu: