vineri, 20 iunie 2008

Tintari











Ce te faci cand incerci sa adormi si un nemernic de tantar iti da tarcoale si nu te lasa sa dormi. Ii auzi bazaitul , te sucesti pe cealalta parte si incepi sa te scarpini acolo unde nenorocitul a ajuns.In'afara disconfortului, tantarii pot transmite numeroase boli si virusi de care trebuie sa ne ferim.Exista multe metode de a ne apara de ei, dar atunci cand dormi, iti mai arde sa te ridici din patul calduros sa cauti pastile, sprey sau sa alergi dupa ei. Eu nu am putut face acest lucru azi noapte. Il auzeam bazaind sa ma intorceam pe partea cealalta, ma acoperema toata cu cearsaful...la un moment dat am avut o incercare de a ma ridica din pat, dar parca alta imi doream si alta faceam. Am auzit ca sunt persoane care nu sunt asaltate de tantari, eu insa daca am unul in toata casa unde sunt multe persoane ...al naibi, la mine vine. Tantarii sunt cosmarul meu de noapte. Daca ma vedeati de dimineata cate blande aveam! Si acum ma tot scarpin.....zici ca am scarlatina. Asta este si motivul pentru care nu-mi place sa merg niciodata in Delta Dunarii.
Oare ce trebuie sa fac sa nu mai fiu intepata de tantari?
Aveti vreo sugestie?

Niciun comentariu: