miercuri, 18 iunie 2008

Romania Descalificata

Din pacate, Italia s-a calificat in locul Romaniei.
Romanii, desi au jucat formidabil, nu au putut face fata presiunii Olandeze. Echipa Romaniei a avut sanse mari de calificare, dar din pacate cele doua goluri inscrise de Olandezi si victoria Italienilor nu ne-au mai permis sa mergem mai departe. Stekelenburg a aparat toate ocaziile avute de Mutu, Codrea si Cochis. Dupa parerea mea, Romania a facut un joc spectaculos, dar trebuie sa recunoastem ca Olandezii au tehnica. A fost un meci greu, dar pacat ca nu au putut termina la egalitate. Urmarind si meciul Italia- Franta mi-am dat seama ca Italienii erau favoriti, asa se explica ca francezii au ramas in 10 jucatori. Se pare ca nimeni nu-si dorea sa ajunga Romania in semifinale.
Multi injura, tipa, plang...este drept ca speram sa avem sansa de a merge mai departe, dar asta e.....ghinionul a fost mai aproape de noi. Recunoasteti ca Olanda a fost si este o echipa adevarata si pentru noi a fost o provocare sa jucam alaturi de ei. Eu raman la parerea mea, am jucat bine ....ce sa mai zic de Lobont....omul merita multe .... cred ca a fost cel mai bun jucator de pe teren.
Dupa ce Italia a inscris primul gol, mi-am dat seama ca Romania nu prea are sanse de calificare. A mai aparut si cartonasul rosu, Ribery s-a accidentat...la ce ne mai puteam astepta?
Antrenorul Olandei si Van Persie, autorul primului Gol, au declarat ca le-a fost foarte greu sa sparga zidul Romaniei. Ei au mai spus ca a fost cel mai greu joc in comparatie cu prestatia Italiei si a Frantei. Daca Mutu nu rata lovitura de la 11 m in meciul cu Italia, atunci Romania avea sanse de calificare? Cine imi poate raspunde?

Un comentariu:

Simy spunea...

Acum sunt fericita ca Rusia a invins Olanda.am fost razbunati de vecinii nostri.