joi, 26 iunie 2008

Speranta reprezinta o metoda prin care un om are incredere in faptul ca un lucru se va intampla. Si eu am sperante! Poate ca sper sa castig la loto, poate ca sper ceva mai bun, poate ca sper sa aflu un adevar, poate ca sper sa ma vindec de ceva, poate ca sper sa ajung la fericire!Speranta este o forma de optimism. Starea pe care am avut-o pana ieri mi-a trecut si asta cu ajutorul optimismului si a sperantei.Ideea de speranta te face sa uiti de lucrurile intunecate si pana la urma este dreptul meu sa sper si sa fiu optimista.

Nu degeaba exista o vorba''speranta moare ultima'', dar eu nu cred ca moare vreodata, decat atunci cand noi numai existam, ea moare odata cu noi.

Sunt momente cand ne simtim deprimati, descurajati si simti mai profund tristetea in suflet si ai impresia ca nu-ti iese nimic. Simti ca nu mai poti avea incredere in nimeni si ca te afli intr-o lume ostila. Este si cazul meu din ultimele zile, dar am incercat sa fiu optimista si sa merg mai departe depasind toate momentele grele . Nu m-am lasat descurajata de dezamagiri si am sperat.

Niciun comentariu: