joi, 19 iunie 2008

Plictiseala


Nu stiu cum sa spun, dar in ultimul timp sunt tare plictisita si mai ales astazi. Parca am senzatia ca se intampla aceleasi lucruri in fiecare zi, parca nu mai exista noutati. Poate si timpul este de vina, dar nu numai. Este oare ''plictiseala'' la moda? Cum poate cineva sa se plictiseasca in conditiile in care exista atat de multe lucruri pe care le-ar putea face? In zilele noastre plictiseala a ajuns la un nivel superior: este vorba despre lipsa oricarui criteriu de alegere care-i deranjeaza pe oameni. Poti face atat de multe lucruri, te poti distra in atatea feluri, poti calatori in atatea locuri etc. Insa de ce sa faci un lucru si nu altul?

Aceasta este probabil cea mai ridicola problema pe care a intalnit-o umanitatea. Cum sa nu stii nici macar tu insuti ce anume vrei?! Daca nici tu nu stii, atunci cine ar putea s-o stie? Dar nu vi s-a intamplat sa nu va puteti decide...sa vreti sa faceti ceva si in final sa va spuneti ''de ce nu am facut-o pe aialalta''?

Cert este ca atunci cand sunt plictisita nu mai am resurse interioare, nu am dorinte, nu am placeri. Stiu...e grav...oare am pierdut contactul cu ceea ce simt?

Astept sa iau concediu......sa plec, sa uit de plictiseala, vedeti exista solutii sa eviti plictiseala. Te poti juca volei, fotbal, te poti plimba, poti face un tur al orasului, poti merge la un suc,
dar totusi...cat sa te plimbi, cate sucuri sa bei?

Insa nu m-am plimbat de cand eram mica cu bicicleta...oare as mai putea face asta...nu stiu ...e o idee.

De un lucru sunt sigura....nu m-am nascut plictisita. Vreau sa-mi treaca plictiseala.....vreau sa ies din starea asta de kkt.....vreau sa fiu asa cum ma stiu, vreau sa fac lucruri pe care nu le-am mai facut de mult.

Niciun comentariu: