miercuri, 25 iunie 2008

Vara = Concediu


E placut sa numeri zilele pana intri in concediu si mai ales colegii si chiar clientii cu care lucrezi sa-ti ureze ,,Concediu Placut'' si sa-ti mai spuna ca o sa-ti simta lipsa. Esti doar un coleg si nu cred ca esti iubit chiar de toti. Dar accept urarile si ma gandesc cum o sa fie in concediu. O sa fie la fel de bine ca in ultimele 4 concedii? O sa am libertatea sa fac ceea ce vreau si cand vreau? Nu stiu de ce , dar am o presimtire ca lucrurile nu o sa decurga chiar cum vreau. Ar fi bine sa fie doar o presimtire dar judecand dupa tot ce s-a intamplat anul acesta....ramane de vazut.

Anul acesta nu prea a inceput bine pentru mine. Au fost multe zile importante care au trecut pe langa mine fara sa-mi dau seama....au fost zile cand faceam lucruri pe care nu doream sa le fac, au fost zile cand puteam face multe dar nu aveam cu cine si astfel au trecut 6 luni fara sa-mi dau seama. Anul trecut a fost mai plin de activitati...surprize....bucurii si fel de fel de chestii care ma faceau fericita.

Revenind la concediul pe care il astept din simplu motiv ca ma simt obosita si foarte stresata, consider ca am nevoie de o relaxare dupa 10 luni de munca fara pauza, sa fiu linistita, fara sefi si fara zgomot. Cred ca orice ai face este binevenit ca sa scapi de rutina de zi cu zi. Simplul fapt ca nu mai esti constrans sa faci ceva "la termen" este deja linistitor. Poti sa dormi în voie fara teroarea ceasului sunand obligatoria trezire, poti sa-ti petreci întrega zi fara sa auzi în minte glasul colegilor rugandu-te fiecare cate ceva, poti sa te plimbi în voie si sa-ti reamintesti ce înseamna destinderea, rasul sanatos, lipsit de griji...

Stresul devine uneori atat de mare încat riscam sa ne certam cu toti colegii din cauza unor probleme pe care alta data le-am fi tratat cu mult mai mult calm. În plus, în cazul unei solicitari îndelungate si al prezentei factorilor de stres, întreg organismul este afectat: încep depresiile, durerile de cap sau de spate sau... si atunci nu faci decat sa te gandesti cu nerabdare la acel binemeritat concediu.

Daca pana acum puteam sa intuiesc cum o sa-mi petrec concediu, acum din pacate imi simt gandirea blocata....nu pot decat sa astept si voi vedea daca totul este asa cum imi doresc.

,,Concediu placut'' tuturor care pleaca in aceste zile departe de stres si obisnuita, alaturi de cei dragi.


Niciun comentariu: