luni, 26 mai 2008

Emo





Am inteles ca am mai avut o sinucidere ,,Emo''.

Nu, eu nu cred ca trebuie sa fi Emo ca sa te sinucizi. Pentru mine este clar ca oamenii care au tendinta de a se sinucide, sau chiar o fac au mari probleme psihice si psihologice, probleme care le au poate din nastere si au aparut la diverse varste.

Termenul ,,Emo'' se spune ca vine de la cuvantul ,,Emotional'' si caracterizeaza persoanele care au avut unele deceptii peste care nu au putut sa treaca, ceva sau cineva i-a deprimat si au ramas cu traume in modul de a gandi si de a se comporta.

Foarte multe persoane complexate de ceva anume au tendinta de a se izola, se considera inferioare celorlalte persoane, parul il poarta relativ lung si negru, machiajul este strident, sunt rele cu ele insele si au ganduri sinucigase. Acest lucru se manifesta in perioada adolescentei, o perioada critica prin care am trecut multi dintre noi, cand tinerii incearca sa se regaseasca si atunci cand intampina o greutate si nu au pesoana potrivita alaturi de ei , sunt tristi, depresivi si se simt frustati. In acest caz nu putem vorbi de un ,,emo'', ci de o persoana cu probleme, pe care viata l-a determinat sa fie asa.

Nu port curele cu tinta si ascult rock, nu am parul negru, ciufulit si nespalat si ascult rock, am si eu stari de depresie si nu sunt EMO, deci mesajul meu este urmatorul: ,,Nu generalizati, chiar daca sunt tineri care se auto-mutileaza, ajutati-i sa treaca peste acea stare, chiar daca este un ,,emo adevarat'' nu inseamna ca este un psihopat. Copiii vostri nu au trecut prin stari depresive sau triste?.......poate ca da, dar poate ca nu ati stiut de ele. Ajutati-va copiii sa inteleaga ca nu sunt psihopati.''

Responsabili de felul cum evolueaza copiii nostri suntem noi si profesorii, mediul in care traiesc si se dezvolta.

3 comentarii:

Varu` Andone spunea...

alo

Varu` Andone spunea...

tre sa fi cu capu sa termini cu viata ce nu te omoara din prima te intareste

Cristian spunea...

:))