miercuri, 2 iulie 2008

zi de kkt

Zi de tot KKT-ul la munca. Multa agitatie, aglomeratie si problemele parca nu se mai rezolva. Astazi cand ne-a mai venit o colega noua si am sperat ca lucrurile se vor simplifica, tocmai astazi a fost mult mai greu. A trebuit sa-i mai fac putin treaba,ei, na...este noua si nu stie, a trebuit sa mai ajut pe cineva, sa-mi mai fac si mie treaba...si uite cum ziua mea se incarca. Ma gandesc doar la ziua plecarii mele in concediu si asta imi mai da curaj. AMR 5 .....CE BINE SE AUDE!
Eu am doar o singura intrebare..........daca nu poti face ceea ce ti se cere....de ce te mai complici? Ii incurci si pe ceilalti din jur. Si eu as fi putut obtine multe posturi in companie, dar daca consider ca nu pot face fata....atunci ma retrag.....in nici un caz nu vreau sa ma fac de kkt.

Niciun comentariu: